Kayseride balkonda otururken nato ucagi baya alcaktan 4 5 tur acarak ucuyordu uygulamada konya eskisehir yaziyor. Nato uçagı neden uçar?

https://www.instagram.com/tv/CwIz6_g...RlODBiNWFlZA==