Bu iyi bir şey değil anlaşılan..
Keşif yapıyordur. Uçağın görevi sadece olası tehditleri veya kişileri izlemek ve bağlı bulunduğu birime rapor vermek. Detayını sadece o uçaktaki personel ve emri veren komutan ve üst kademeleri bilir hocam kimse bu soruya burada net cevap veremez.