• 18-08-2023, 06:13:27
    #1
    verdiğim hizmetlerin fiyatlarına artırarak güncelleme yaptım.Gerek enflasyon olsun gerek hayat pahalılığı... ama bakıyorum ki fiyatlar bırakın artmayı rekabetten düşüyor Bir hocamla script için bugün anlaştık lisans kurulum vs. hepsi 650 tl.İnanılır gibi değil belki bu işten ben binlerce tl kazanacağım.Hocamın alacağı para 650 TL cik. Gerçekten emeklerinize yazık etmeyin arkadaşlar.En ufak gmail açma işi bile emek gerektiriyor. Neden emeğininiz tam karşılığını almıyorsunuz anlamış değilim.
    • omergundogar
    omergundogar bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 18-08-2023, 06:14:24
    #2
    Çünkü para yok kimsede hocam
    • ipekBilisim
    • Winman
    • TakipKrali
    ipekBilisim, Winman, TakipKrali ve 2 kişi bunu beğendi.
    5 kişi bunu beğendi.
  • 18-08-2023, 06:15:35
    #3
    Çok afedersiniz ama içimizdeki ölücu emek hırsızları, yaptığı işin kıymetini bilmeyen, somurulmeyi 4 gözle bekleyen asalaklar olduğu müddetçe ne yazık ki böyle oluyor, gerçekten diğer platformda daha iyi ücretler dönüyor. Ama bizim sevdamız r10'a, ah icimizdeki ahlaksizlar da bı olmasa...m
  • 18-08-2023, 06:16:56
    #4
    En iyisi sanırım
    "Serbest piyasa" adı altında bir piyasa bırakmadılar ortada.
  • 18-08-2023, 06:16:58
    #5
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çünkü para yok kimsede hocam
    hocam para yok anlıyorum fakat para kazanabilmemiz için fiyatları bir tık artırsak fena olmaz mı
    • kriptorehberin
    bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 18-08-2023, 06:18:03
    #6
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam para yok anlıyorum fakat para kazanabilmemiz için fiyatları bir tık artırsak fena olmaz mı
    Hocam artırmak gerekiyor ancak artırdığınızda müşteri bulamayacaksınız, öyle bir döngüye girdik ki iş yapmak için para lazım para kazanmak için iş yapmak lazım. Bunlar iyi günlerimiz
    • obas
    bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 18-08-2023, 06:18:56
    #7
    volkanyyilmaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok afedersiniz ama içimizdeki ölücu emek hırsızları, yaptığı işin kıymetini bilmeyen, somurulmeyi 4 gözle bekleyen asalaklar olduğu müddetçe ne yazık ki böyle oluyor, gerçekten diğer platformda daha iyi ücretler dönüyor. Ama bizim sevdamız r10'a, ah icimizdeki ahlaksizlar da bı olmasa...m
    dediklerinize katılıyorum hocam.İsmini vermeyeyim başka bir platformda ilan açtım.Ucuz fiyatta vermedim alan olursa hizmet veririm.Olmazsa yapacak bir şey yok diyerek geçerim
    • volkanyyilmaz
    • kriptorehberin
    volkanyyilmaz ve bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.
  • 18-08-2023, 06:19:58
    #8
    Gelistirici adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    "Serbest piyasa" adı altında bir piyasa bırakmadılar ortada.
    https://www.youtube.com/shorts/2IxFMVvoiPo
    Piyasa serbest olmuş
    • Gelistirici
    • kaankaplan27
    • obas
    Gelistirici, kaankaplan27 ve bunu beğendi.
    4 kişi bunu beğendi.
  • 18-08-2023, 06:20:14
    #9
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam artırmak gerekiyor ancak artırdığınızda müşteri bulamayacaksınız, öyle bir döngüye girdik ki iş yapmak için para lazım para kazanmak için iş yapmak lazım. Bunlar iyi günlerimiz
    hocam facebook ta reklam hizmet konum var.İnanın fiyatı artırınca bi tık müşterim arttı.Hatta 2 gündür bir mezatçı arkadaşla çalışıyoruz

    Edit lakin yalan olmasın rekabet çok az o bölümde.Rekabet olsa dahi fiyatımdan şaşmam 2 milyondan fazla facebook sayfası yapacam parayla onu da ucuz rakamlara reklam veremem zaten hocam.Harcadığım parayı çıkartmam gerek.
    • kriptorehberin
    bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.