volkanyyilmaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok afedersiniz ama içimizdeki ölücu emek hırsızları, yaptığı işin kıymetini bilmeyen, somurulmeyi 4 gözle bekleyen asalaklar olduğu müddetçe ne yazık ki böyle oluyor, gerçekten diğer platformda daha iyi ücretler dönüyor. Ama bizim sevdamız r10'a, ah icimizdeki ahlaksizlar da bı olmasa...m
dediklerinize katılıyorum hocam.İsmini vermeyeyim başka bir platformda ilan açtım.Ucuz fiyatta vermedim alan olursa hizmet veririm.Olmazsa yapacak bir şey yok diyerek geçerim