Bir hocamla script için bugün anlaştık lisans kurulum vs. hepsi 650 tl.İnanılır gibi değil belki bu işten ben binlerce tl kazanacağım.Hocamın alacağı para 650 TL cik. Gerçekten emeklerinize yazık etmeyin arkadaşlar.En ufak gmail açma işi bile emek gerektiriyor. Neden emeğininiz tam karşılığını almıyorsunuz anlamış değilim.
omergundogar bunu beğendi.
1 kişi bunu beğendi.