Çok afedersiniz ama içimizdeki ölücu emek hırsızları, yaptığı işin kıymetini bilmeyen, somurulmeyi 4 gözle bekleyen asalaklar olduğu müddetçe ne yazık ki böyle oluyor, gerçekten diğer platformda daha iyi ücretler dönüyor. Ama bizim sevdamız r10'a, ah icimizdeki ahlaksizlar da bı olmasa...m