Fon firmalarının birinden 85$ a 10.000$ lik fon aldim . Bu fonu kullanabilmemiz için 3. Aşama dan oluşan görevleri yapmamız gerek
İlk asama yüzde 8 yapmak . Yüzde 10 kaybetmeden
Bugün bı işlemde terse kaldım ve para şuan 9100$ a indi . 100$ daha kaybedilirse ilk verdiğim 85$ depozito yanacak . Ben burdan ceviremem. Cevirebilirim diyen varsa yani 10800 e ulaştırim o fonu ya da 10000 e ulaştırsa da kâfi 3.asamaya gelindiğinde bu depozito firma tarafından iade edilecek. Kendisine bu miktarı memnuniyetle verebilirim. Metatrader 4 bilgilerimi verebilirim . 9000$ in 1$ altına düştüğünde challenge iptal olacak ve 85$ yanacak
Ben burdan döndüremem yaparım diyen varsa mesaj atabilir
Forex de Kendine güvenen traderler konuya
14
●516
- 16-08-2023, 23:41:24Anında likit ol sonrakizilcikbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
0.2 açarsam Goldu 5 dolar harekette gider hocam para keşke o kadar kolay olsa - 16-08-2023, 23:49:03Hocam o dax bitirdi benikizilcikbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yeteneklerini benim hesapta da kullanmak istersen atıyım bilgileri
gerçi bu lotlarla açarsan saniyede -100 u görürüz
- 16-08-2023, 23:50:32Bendeki bakiye büyük kanka ya küçükler can sıkıcı oluyor 2 kere patlattım öyle büyükteyim ÅŸimdi kafam mis gibi 😂 İnan küçük parayı yönetmek büyük parayı yönetmekten daha zor
- 16-08-2023, 23:51:14Aynen katılıyorum küçük çok daha zor . Ama bendeki para küçük değil 10k dolar sadcee hareket alanı çok kısıtlıkizilcikbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
