Fon firmalarının birinden 85$ a 10.000$ lik fon aldim . Bu fonu kullanabilmemiz için 3. Aşama dan oluşan görevleri yapmamız gerek
İlk asama yüzde 8 yapmak . Yüzde 10 kaybetmeden

Bugün bı işlemde terse kaldım ve para şuan 9100$ a indi . 100$ daha kaybedilirse ilk verdiğim 85$ depozito yanacak . Ben burdan ceviremem. Cevirebilirim diyen varsa yani 10800 e ulaştırim o fonu ya da 10000 e ulaştırsa da kâfi 3.asamaya gelindiğinde bu depozito firma tarafından iade edilecek. Kendisine bu miktarı memnuniyetle verebilirim. Metatrader 4 bilgilerimi verebilirim . 9000$ in 1$ altına düştüğünde challenge iptal olacak ve 85$ yanacak

Ben burdan döndüremem yaparım diyen varsa mesaj atabilir