• 15-08-2023, 09:45:26
    #1
    🏆executive🏆
    Adananın sıcaklık kırdığı rekor haftada 2 gündür elektrik yok 😂 dolaptaki her şey bozuldu toroslara yazıyorum arıyorum bi saat veriyorlar o saat sonra tekrar aradığımda ileri bi saat oluyor ve ne enteresanki kaçak kullanan karşı mahhaledekilerin elektiriği sorunsuz geçen ay 2800₺ geldi ve klimayı az çalıştırdığım halde bu ay tahminim 3500₺ gelir. sıkıntıdan buraya yazayim dedim okuduysan teşşekğr ederim. 😘
  • 15-08-2023, 09:46:35
    #2
    tek o değil ya bütün firmalar insafsız olmuş
  • 15-08-2023, 09:55:41
    #3
    İklim krizi 🙂
  • 15-08-2023, 10:09:11
    #4
    3500 TL ney ya mahalleye abilik mi yapıyorsun anlamadım
  • 15-08-2023, 10:09:15
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Adana da yaşamak gerçekten zor olmalı. İstanbul bi kaç haftadır nefes aldırmaya başladı bugün de güzel esiyor yağmurlu