Adananın sıcaklık kırdığı rekor haftada 2 gündür elektrik yok 😂 dolaptaki her şey bozuldu toroslara yazıyorum arıyorum bi saat veriyorlar o saat sonra tekrar aradığımda ileri bi saat oluyor ve ne enteresanki kaçak kullanan karşı mahhaledekilerin elektiriği sorunsuz geçen ay 2800₺ geldi ve klimayı az çalıştırdığım halde bu ay tahminim 3500₺ gelir. sıkıntıdan buraya yazayim dedim okuduysan teşşekğr ederim. 😘