• 14-08-2023, 09:34:43
    #28
    angelicmoon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam aile evinde kalıyorsan, eve kira vermiyorsan nasıl geçinemiyorsun? Ne gibi giderlerin var? Borcun mu var da geçinemiyorsun?
    Hocam herşeyin fiyatı belli dışarı çıksan hiç yoktan paran gidiyor borcum yokken bile gider oluyor
  • 14-08-2023, 09:36:22
    #29
    Üyeliği durduruldu
    nihatozturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam herşeyin fiyatı belli dışarı çıksan hiç yoktan paran gidiyor borcum yokken bile gider oluyor
    2 kredim 112 bin tl, 1 kredi kartım 26 bin tl bunları ödeyip aynı zamanda evi geçindiriyorum. O halde geçinebiliyorum. Bence sorun sizde. Çok lüks takılıyor olabilirsiniz. Yine de Allah yardımcın olsun.
  • 14-08-2023, 09:41:46
    #30
    angelicmoon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 kredim 112 bin tl, 1 kredi kartım 26 bin tl bunları ödeyip aynı zamanda evi geçindiriyorum. O halde geçinebiliyorum. Bence sorun sizde. Çok lüks takılıyor olabilirsiniz. Yine de Allah yardımcın olsun.
    Sağolun hocam herkesin gelir gideri farklı tabiki
  • 14-08-2023, 09:42:25
    #31
    Buraya değil de, suriyeliler sormak lazım.. bazıları asgari ücretin altına çalışıyor en az 2 çocuk bakıyor ve ilginç bir şekilde şikayet etmiyorlar. Şimdi biri çıkıp yardım alıyorlar diyecek, en fazla aldıkları yardım 500 600 lira.
  • 14-08-2023, 09:53:35
    #32
    inaN33 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Buraya değil de, suriyeliler sormak lazım.. bazıları asgari ücretin altına çalışıyor en az 2 çocuk bakıyor ve ilginç bir şekilde şikayet etmiyorlar. Şimdi biri çıkıp yardım alıyorlar diyecek, en fazla aldıkları yardım 500 600 lira.
    Euro bazında adamlar yardım alıyor hocam gitsin Suriye'de yardımını alsın bizim gene ülkemiz rahatlar biraz daha
  • 14-08-2023, 10:37:14
    #33
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Geçinemiyor ki -25 bin tl şuan bide mecbur aile yanındayım. Aslında kiraya çıkmak istiyorum ama mümkün değil çünkü hiçbir giderim yokken aylık 20-25 bin rahat harcıyorum.
  • 14-08-2023, 11:21:30
    #34
    Büyük şehirde yaşamıyorsan ve kira derdin olmazsa kısıtlı bir yaşam yaşarsın, tabii ne kadar yaşamak denirse
  • 14-08-2023, 11:30:46
    #35
    Geçinemez net, matematik denen bir bilim var. Diğer türlü ya evi vardır ya ailesi yardım ediyordur ekstra gelirleri vardır vs. vs.
  • 14-08-2023, 12:04:16
    #36
    Bazı şeylere en çok biz sesimizi çıkarttık ama çevremiz tarafından vatan haini ilan edildik. Orta üst seviye insanlar olarak hep alt seviye insanların refahı için kafa yorduk. Bizler iyi kötü bir şekilde şu anda da geçiniyoruz ancak asgari ücretli açlık sınırının da altında.
    Ama kendi düşen ağlamaz. Ben üzülmüyorum. (üzülemiyorum) Şahinle doğanla kutlama yapanları görmüştüm. Tahmin ediyorum onlar da asgari ücretli çalışanlardı. Neyi kutladıklarını anlamamıştım o gece. Ama şimdi anlıyorum düşecekleri hali kutluyorlarmış. Ben artık kafa yormayı bu konuda savaşmayı bıraktım bundan sonra ben de onların tarafındayım. Ekonomimiz çok iyi şükürler olsun.