Buraya değil de, suriyeliler sormak lazım.. bazıları asgari ücretin altına çalışıyor en az 2 çocuk bakıyor ve ilginç bir şekilde şikayet etmiyorlar. Şimdi biri çıkıp yardım alıyorlar diyecek, en fazla aldıkları yardım 500 600 lira.
Euro bazında adamlar yardım alıyor hocam gitsin Suriye'de yardımını alsın bizim gene ülkemiz rahatlar biraz daha