Bazı şeylere en çok biz sesimizi çıkarttık ama çevremiz tarafından vatan haini ilan edildik. Orta üst seviye insanlar olarak hep alt seviye insanların refahı için kafa yorduk. Bizler iyi kötü bir şekilde şu anda da geçiniyoruz ancak asgari ücretli açlık sınırının da altında.
Ama kendi düşen ağlamaz. Ben üzülmüyorum. (üzülemiyorum) Şahinle doğanla kutlama yapanları görmüştüm. Tahmin ediyorum onlar da asgari ücretli çalışanlardı. Neyi kutladıklarını anlamamıştım o gece. Ama şimdi anlıyorum düşecekleri hali kutluyorlarmış. Ben artık kafa yormayı bu konuda savaşmayı bıraktım bundan sonra ben de onların tarafındayım. Ekonomimiz çok iyi şükürler olsun.