• 14-08-2023, 02:18:14
    #1
    Ben 19 yaşındayım ve asgari ücretli çalışıyorum ev kira derdim yok lakin ben geçinemiyorum aylık eve para bırakıyorum küçük bir miktar ama 2 günde para bitiyor oraya git şuraya git bunu yap işin kısası evli olupta çocuklu asgari ücretli kişiler nasıl geçiniyor çok merak ediyorum
  • 14-08-2023, 02:19:09
    #2
    geçinemiyor
  • 14-08-2023, 02:19:11
    #3
    Çok basit hocam cevabı geçinemiyorlar
  • 14-08-2023, 02:20:18
    #4
    Şükrediyorlar, şaka bir yana gerçekten şükretmeseler o parayla geçinmek imkansız
  • 14-08-2023, 02:20:51
    #5
    Selam olsun,

    Umurumda değil valla.
    Ben çatır çatır geçiniyorum.
    Geçinemeyen şükretsin.
  • 14-08-2023, 02:23:11
    #6
    Bunlar iyi günler
  • 14-08-2023, 02:23:21
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    valla geçinmek imkansız. 2 tarafta çalışsa bir şeylerden feragat etmeden imkanı yok. ben de bekarım aynı şekilde ben bile ay başını getiremiyorum. daha geçen hafta aldım maaşı 5 kuruş kalmadı. ay başını nasıl getircem düşünüyorum bişeyler kovalıyorum
  • 14-08-2023, 02:23:34
    #8
    Bozdurma adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    geçinemiyor
    deifoslive adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şükrediyorlar, şaka bir yana gerçekten şükretmeseler o parayla geçinmek imkansız
    Yani bu şükretmek olamaz be hocam ben böyleyken onları düşünmek zor geliyor içine dokunuyor insanın

    serterefendi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selam olsun,

    Umurumda değil valla.
    Ben çatır çatır geçiniyorum.
    Geçinemeyen şükretsin.
    Tabi geçinemeyen insan isyan etmesi gerekirken susup kalıyor böyle olduğu içinde hayla geçinemiyorlar
  • 14-08-2023, 02:24:18
    #9
    Winman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    valla geçinmek imkansız. 2 tarafta çalışsa bir şeylerden feragat etmeden imkanı yok. ben de bekarım aynı şekilde ben bile ay başını getiremiyorum. daha geçen hafta aldım maaşı 5 kuruş kalmadı. ay başını nasıl getircem düşünüyorum bişeyler kovalıyorum
    Benimle aynı kaderi paylaşıyorsunuz hocam paranın değeri yok adım attığın yerden para gidiyor