Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
valla geçinmek imkansız. 2 tarafta çalışsa bir şeylerden feragat etmeden imkanı yok. ben de bekarım aynı şekilde ben bile ay başını getiremiyorum. daha geçen hafta aldım maaşı 5 kuruş kalmadı. ay başını nasıl getircem düşünüyorum bişeyler kovalıyorum