Ben 19 yaşındayım ve asgari ücretli çalışıyorum ev kira derdim yok lakin ben geçinemiyorum aylık eve para bırakıyorum küçük bir miktar ama 2 günde para bitiyor oraya git şuraya git bunu yap işin kısası evli olupta çocuklu asgari ücretli kişiler nasıl geçiniyor çok merak ediyorum