• 04-08-2023, 23:12:34
    #1
    Wordpress
    Selamlar,
    az önce kuruyemiÅŸ dükkanına girdim çayın yanına çerez falan aldım. Bir an gözüm deÄŸdi ve antep fıstığının kilosunun 530₺ olduÄŸunu gördüm. Bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz?
  • 04-08-2023, 23:13:29
    #2
    Kişisel Rütbe
    bizim Antep'te daha pahalı ben şaşırdım ucuz diye
  • 04-08-2023, 23:13:47
    #3
    Aga be bende az önce 65 tl ye paket antep fıstıgı aldım 40 tane aldmslsm
    • zoe
    • AFNaNTiK
    zoe ve AFNaNTiK bunu beÄŸendi.
    2 kiÅŸi bunu beÄŸendi.
  • 04-08-2023, 23:13:50
    #4
    Antepte bile o kadar deÄŸildir
  • 04-08-2023, 23:14:00
    #5
    Wordpress
    Saitama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bizim Antep'te daha pahalı ben şaşırdım ucuz diye
  • 04-08-2023, 23:14:01
    #6
    Üyeliği durduruldu
    50 liralık alanlar gelmeden ben gideyim iyi forumlar
  • 04-08-2023, 23:14:24
    #7
    Kimse TL olarak bakmıyor artık ticarete. Antep fıstığını da 20 USD'ye bağladı perakendeciler. TL kaç olmuş çok önemli değil. Yeni Türkiye ekonomi modeli böyle bir şey herhalde.
  • 04-08-2023, 23:14:33
    #8
    Wordpress
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aga be bende az önce 65 tl ye paket antep fıstıgı aldım 40 tane aldmslsm
    ahajhaha tadımlık hocam ucuzmuş

    okyanus1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Antepte bile o kadar deÄŸildir
  • 04-08-2023, 23:14:45
    #9
    şöyle bir tarif var
    https://www.nefisyemektarifleri.com/...ik-bezelyeden/