Selamlar,
az önce kuruyemiş dükkanına girdim çayın yanına çerez falan aldım. Bir an gözüm değdi ve antep fıstığının kilosunun 530₺ olduğunu gördüm. Bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz?