Bu sermaye ile iş yaparsan mecbur kuruş kuruş SMMM alırsan ( lakam yok ne alırım ne satarım ) Seçimden önce alıp seçimlerde kazanıp hemen devredeceksin Seçim öncesi dandik bir aday için sadece TW de 150 bin harcandı
Adam akıllı küçük ölçekli büyümeye elverişli bir hisseye yatırım yapılır. Dolar al diyen arkadaşlar var 50 bin tlye dolar alsan ne almasan ne hem de dolar globalde şuan iyi durumda değil TL değer kaybediyor. Böyle 3-5 kuruş hesabı yapmadan hisseye girmen çok daha mantıklı.
Adam akıllı küçük ölçekli büyümeye elverişli bir hisseye yatırım yapılır. Dolar al diyen arkadaşlar var 50 bin tlye dolar alsan ne almasan ne hem de dolar globalde şuan iyi durumda değil TL değer kaybediyor. Böyle 3-5 kuruş hesabı yapmadan hisseye girmen çok daha mantıklı.
Adam akıllı hisse buldun diyelim 50 bin ile alacağın hisse ne olur ? Spekülasyon ekibine bile almazlar
Adam akıllı hisse buldun diyelim 50 bin ile alacağın hisse ne olur ? Spekülasyon ekibine bile almazlar
Hayatında hiç hisse alım satımı yapmadın sanırım. Sağlam bir hisse uzun vadede seni ihya edebilir. O yüzden diyorum zaten küçük ölçekli firmadan al diye gidip aselsan hissesi al demiyorum. Hektaş, sasa hisselerini incele bak bakalım 2 sene önce 50kya alacağın hisseyle ne kadar kazanırdın