Adam akıllı küçük ölçekli büyümeye elverişli bir hisseye yatırım yapılır. Dolar al diyen arkadaşlar var 50 bin tlye dolar alsan ne almasan ne hem de dolar globalde şuan iyi durumda değil TL değer kaybediyor. Böyle 3-5 kuruş hesabı yapmadan hisseye girmen çok daha mantıklı.
Adam akıllı hisse buldun diyelim 50 bin ile alacağın hisse ne olur ? Spekülasyon ekibine bile almazlar