• 01-08-2023, 15:58:24
    #1
    Kurumsal Üye
    Abartı bulunduğu için konuyu kilitliyorum, Teşekkürler.
  • 01-08-2023, 16:00:55
    #2
    Coşkun bey bile cv istemiyor . Havalar gerçekten çok sıcak 🙂
  • 01-08-2023, 16:02:09
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Ben sabıka kaydı ve vergi levhasıda istiyorum.Bir adet hakkım kaldı onun için annesinin kızlık soyadı ve babasının aldığı ilk arabanın plakasını istemeyi düşünüyorum.Bu kadar kolay izin vermeyin,burası davetiyesiz giriş yapılamaz bir platform zira.
  • 01-08-2023, 16:02:34
    #4
    Recep adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    R10'a üye alırken cok dikkat ediyorum
    Peki son 2 ay içerisinde ödenen bir fatura ve akciğer film raporuda olacak mı hocam ?
    • tezeldigital
    tezeldigital bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 01-08-2023, 16:04:20
    #5
    Kurumsal Üye
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Peki son 2 ay içerisinde ödenen bir fatura ve akciğer film raporuda olacak mı hocam ?
    Neden bu kadar takıldınız anlayamadım. Rastgele ne olduğu belirsiz birini davet etsem mağdur etme oranı daha yüksek.
    Bu şekilde seçerek riski en aza düşürüyorum. Sizin için önemli olmayabilir ama benim icin önemli Hayırlı günler dilerim

    Edit: Mümkünse onu da isterim
  • 01-08-2023, 16:04:53
    #6
    ahbap a yardım yollayanlara davetiye gönderebilirim. Başka birşey istemez
  • 01-08-2023, 16:05:00
    #7
    Zeki Müren'den imza kaşede olacakmı?
  • 01-08-2023, 16:05:24
    #8
    Recep adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Neden bu kadar takıldınız anlayamadım. Rastgele ne olduğu belirsiz birini davet etsem mağdur etme oranı daha yüksek.
    Bu şekilde seçerek riski en aza düşürüyorum. Sizin için önemli olmayabilir ama benim icin önemli Hayırlı günler dilerim
    Hocam kötü bir niyetle yazmadım, zaten hayat çok stresli biraz gülmek hepimizin hakkı
    • Oyun_Bozan
    • ozturrk34
    • Acerect
    Oyun_Bozan, ozturrk34 ve Acerect bunu beğendi.
    3 kişi bunu beğendi.
  • 01-08-2023, 16:06:19
    #9
    AB üyelik şartları bu kadar ağır değil Verme hocam davetiye vermek zorunlu değil ki. İnandığın biri çıkarsa verirsin. Olayı bu kadar keskinleştirmeye gerek yok bence 🙂