Ben sabıka kaydı ve vergi levhasıda istiyorum.Bir adet hakkım kaldı onun için annesinin kızlık soyadı ve babasının aldığı ilk arabanın plakasını istemeyi düşünüyorum.Bu kadar kolay izin vermeyin,burası davetiyesiz giriş yapılamaz bir platform zira.