selam, kolayca yurt dısında yasama sansım var.
Türkiye'deki
artılarım : Evim ve küçük çaplı bir arabam var. Evimde tüm eşyalarım var, evliyim. Kazancım Türkiye şartlarına göre iyi. Dolar bazlı olarakta ortalama üstündeyim. Anneme , babama ve kardeşime çok yakınım var onlarla vakit geçirmeyi çok seviyorum.
Eksilerim : huzur yok, hep aynı tan tana, hayattan zevk alamıyorum. Herkes somurtuyor. Ekonomi can sıkıyor.
Biraz yeni tatlar yaşamak istiyorum. 29 yaşındayım , zaten 29 yıldır bu simülasyonu çekiyorum.
Bana , TÜRKİYEDE KALMAK için SEBEP SÖYLER MİSİNİZ?
https://youtu.be/fPTbI8h3UKY
Bana türkiyede kalmak için bir sebep söyle
54
●3.488
- 31-07-2023, 05:23:28
- 31-07-2023, 05:25:37Toz tanesi kadar imkanın varsa bırak bu konuyu açmak için verdiğin uğraşı , beyninden sinyal gönderip parmaklarına bu harfleri birleştirecek etkiyi vermene bile üzüldüm neden direkt gitmiyorsun ?
- 31-07-2023, 05:31:28Troll mü , if not kahkaha tufanındayımSmartPenguin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 31-07-2023, 05:36:52Net Kelle-paça. Yedi yıl yurtdışında yaşadım sadece özlediğim şey buydukriptogorev adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 31-07-2023, 05:39:54Evet tüm avrupayı gezdim neredeyse.ua87 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gönlüm amerika istiyor, nedense filmler bize dayattıgı için mi bilmiyorum ama amerikan rüyası hep daha fazla basıyor. Çünkü ingilizce zaten biliyorum , eşimde biliyor.
Ama avrupa da bir yanım istiyor. Ama dilden dolayı çekiniyorum, yaş olmus 29 - 31-07-2023, 05:40:39Hocam siz hala uyumadınız mıua87 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle