selam, kolayca yurt dısında yasama sansım var.
Türkiye'deki
artılarım : Evim ve küçük çaplı bir arabam var. Evimde tüm eşyalarım var, evliyim. Kazancım Türkiye şartlarına göre iyi. Dolar bazlı olarakta ortalama üstündeyim. Anneme , babama ve kardeşime çok yakınım var onlarla vakit geçirmeyi çok seviyorum.
Eksilerim : huzur yok, hep aynı tan tana, hayattan zevk alamıyorum. Herkes somurtuyor. Ekonomi can sıkıyor.
Biraz yeni tatlar yaşamak istiyorum. 29 yaşındayım , zaten 29 yıldır bu simülasyonu çekiyorum.
Bana ,
TÜRKİYEDE KALMAK için SEBEP SÖYLER MİSİNİZ?
https://youtu.be/fPTbI8h3UKY