selam, kolayca yurt dısında yasama sansım var.

Türkiye'deki
artılarım : Evim ve küçük çaplı bir arabam var. Evimde tüm eşyalarım var, evliyim. Kazancım Türkiye şartlarına göre iyi. Dolar bazlı olarakta ortalama üstündeyim. Anneme , babama ve kardeşime çok yakınım var onlarla vakit geçirmeyi çok seviyorum.

Eksilerim : huzur yok, hep aynı tan tana, hayattan zevk alamıyorum. Herkes somurtuyor. Ekonomi can sıkıyor.

Biraz yeni tatlar yaşamak istiyorum. 29 yaşındayım , zaten 29 yıldır bu simülasyonu çekiyorum.
Bana , TÜRKİYEDE KALMAK için SEBEP SÖYLER MİSİNİZ?


https://youtu.be/fPTbI8h3UKY