ua87 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Daha önce yurtdışına çıktınız mı ?
Yaşamak için hangi ülkeyi düşünüyorsunuz?
Evet tüm avrupayı gezdim neredeyse.

Gönlüm amerika istiyor, nedense filmler bize dayattıgı için mi bilmiyorum ama amerikan rüyası hep daha fazla basıyor. Çünkü ingilizce zaten biliyorum , eşimde biliyor.
Ama avrupa da bir yanım istiyor. Ama dilden dolayı çekiniyorum, yaş olmus 29