• 31-07-2023, 05:23:28
    #1
    selam, kolayca yurt dısında yasama sansım var.

    Türkiye'deki
    artılarım : Evim ve küçük çaplı bir arabam var. Evimde tüm eşyalarım var, evliyim. Kazancım Türkiye şartlarına göre iyi. Dolar bazlı olarakta ortalama üstündeyim. Anneme , babama ve kardeşime çok yakınım var onlarla vakit geçirmeyi çok seviyorum.

    Eksilerim : huzur yok, hep aynı tan tana, hayattan zevk alamıyorum. Herkes somurtuyor. Ekonomi can sıkıyor.

    Biraz yeni tatlar yaşamak istiyorum. 29 yaşındayım , zaten 29 yıldır bu simülasyonu çekiyorum.
    Bana , TÜRKİYEDE KALMAK için SEBEP SÖYLER MİSİNİZ?


    https://youtu.be/fPTbI8h3UKY
  • 31-07-2023, 05:25:37
    #2
    Toz tanesi kadar imkanın varsa bırak bu konuyu açmak için verdiğin uğraşı , beyninden sinyal gönderip parmaklarına bu harfleri birleştirecek etkiyi vermene bile üzüldüm neden direkt gitmiyorsun ?
  • 31-07-2023, 05:28:21
    #3
    👑 UK ŞİRKETİ KUR 👑
  • 31-07-2023, 05:28:52
    #4
    Ölürüm Türkiyem..
  • 31-07-2023, 05:31:28
    #5
    SmartPenguin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ölürüm Türkiyem..
    Troll mü , if not kahkaha tufanındayım
  • 31-07-2023, 05:36:52
    #6
    kriptogorev adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    selam, kolayca yurt dısında yasama sansım var.

    Türkiye'deki
    artılarım : Evim ve küçük çaplı bir arabam var. Evimde tüm eşyalarım var, evliyim. Kazancım Türkiye şartlarına göre iyi. Dolar bazlı olarakta ortalama üstündeyim. Anneme , babama ve kardeşime çok yakınım var onlarla vakit geçirmeyi çok seviyorum.

    Eksilerim : huzur yok, hep aynı tan tana, hayattan zevk alamıyorum. Herkes somurtuyor. Ekonomi can sıkıyor.

    Biraz yeni tatlar yaşamak istiyorum. 29 yaşındayım , zaten 29 yıldır bu simülasyonu çekiyorum.
    Bana , TÜRKİYEDE KALMAK için SEBEP SÖYLER MİSİNİZ?


    https://youtu.be/fPTbI8h3UKY
    Net Kelle-paça. Yedi yıl yurtdışında yaşadım sadece özlediğim şey buydu
  • 31-07-2023, 05:38:02
    #7
    Daha önce yurtdışına çıktınız mı ?
    Yaşamak için hangi ülkeyi düşünüyorsunuz?
  • 31-07-2023, 05:39:54
    #8
    ua87 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Daha önce yurtdışına çıktınız mı ?
    Yaşamak için hangi ülkeyi düşünüyorsunuz?
    Evet tüm avrupayı gezdim neredeyse.

    Gönlüm amerika istiyor, nedense filmler bize dayattıgı için mi bilmiyorum ama amerikan rüyası hep daha fazla basıyor. Çünkü ingilizce zaten biliyorum , eşimde biliyor.
    Ama avrupa da bir yanım istiyor. Ama dilden dolayı çekiniyorum, yaş olmus 29
  • 31-07-2023, 05:40:39
    #9
    ua87 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Daha önce yurtdışına çıktınız mı ?
    Yaşamak için hangi ülkeyi düşünüyorsunuz?
    Hocam siz hala uyumadınız mı