Beleş Aşure İçin Bile İzdiham Çıkıyor - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Beleş Aşure İçin Bile İzdiham Çıkıyor
6
●
210
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Beleş Aşure İçin Bile İzdiham Çıkıyor
30-07-2023, 22:34:18
#1
A.AY
https://twitter.com/aykiricomtr/stat...764926976?s=19
30-07-2023, 22:35:05
#2
bycida
gelenler hangi şeyden demeye gerek yok
sanırım
30-07-2023, 22:36:13
#3
fikirdanis
İzlerken utandım...
30-07-2023, 22:38:16
#4
ItzFraude
Allah sonumuzu hayır eylesin...
30-07-2023, 22:43:52
#5
A.AY
https://twitter.com/DoganSrbest/stat...M-elFJDJg&s=19
30-07-2023, 22:45:47
#6
mhls
Belediye keşke daha pratik kaplara koysaydı bidon kesip içine doldurmak nedir?
30-07-2023, 22:51:56
#7
iOktay
Bedava mantığının kaldırılıp cüzzi bir ücret belirlenmesi gerekli diye düşünüyorum bizimkilerde ihtiyacı kadar alma kültürü yok maalesef.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler