Konu
Beleş Aşure İçin Bile İzdiham Çıkıyor
30-07-2023, 22:51:56
#7
iOktay
Bedava mantığının kaldırılıp cüzzi bir ücret belirlenmesi gerekli diye düşünüyorum bizimkilerde ihtiyacı kadar alma kültürü yok maalesef.