• 30-07-2023, 18:08:14
    #1
    Cumartesi gününden beri karnım ağrıyor ve nefes almakta zorlanıyorum, bunu ben tek yaşamadım aileden çevreden yaşayanlar var 1 3 gün arası ağrıyor gidiyor yeni salgın filan mı yoksa sıcaktan mı?
  • 30-07-2023, 18:09:07
    #2
    belediyeden içme suyunun laboratuvara incelemeye göndermesini talep edin
  • 30-07-2023, 18:09:21
    #3
    büyük ihtiml sıcaklardan
  • 30-07-2023, 18:09:31
    #4
    sudan kaynaklı olabilir Çeşme suyu içiyor iseniz
  • 30-07-2023, 18:11:42
    #5
    Benimde 2 gündür ara ara ağrılar giriyor ailemde salgından kaynaklı demişti
  • 30-07-2023, 18:12:53
    #6
    Hocam net bilgim olmasaca bu suyu ilaçlama ile alakalı olabilir başı insanlar bu ilaçlanan suyu kaldırmayabilir askerdedir başıma geldi herkes hastanelik oldu ama ben halen o suyu içiyordum hiç sorun olmadı buna dikkat edin çünkü herkesin ortak noktası var dediğinize göre ona göre ortak noktayı bulursanız sorunu çözebilirsiniz.
  • 30-07-2023, 18:15:17
    #7
    X
    Üyeliği durduruldu
    Klima var ise en çok yapıyor.. 3 gündür yemek dahi yiyemedim ağrıdan kılmadan uzak duruyorum düzeldi bugün.
  • 30-07-2023, 18:30:50
    #8
    bizim çeşmeden hayla su yerine çamur akıyor, musluk suyu içiyorsan ondan değilse bile ondan da birşeyler olur