Cumartesi gününden beri karnım ağrıyor ve nefes almakta zorlanıyorum, bunu ben tek yaşamadım aileden çevreden yaşayanlar var 1 3 gün arası ağrıyor gidiyor yeni salgın filan mı yoksa sıcaktan mı?