• 27-07-2023, 22:54:22
    #10
    UmutYanardag34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evimde 3 tekerlekli elektrikli var yuki pony x ve 1 adet honda dio 110 cc motorum var. Eğer amacınız markete gidip gelmekse elektrikli güzeldir ve 30km üstüne çıkmıyorlar. Fakat ben az gezeyim derseniz sürekli mesafe hesabı yaparsınız. Elektrikliyi bitmeden şarj etmedim ve çok düzenli temiz kullandım 2000 KM yapmışım toplamda 3. yıl sonunda aküleri değişti ve geçen sene başında 8500 TL ödedim

    Honda Dio ile 200 km de bir 100 TL benzin alıyorum 2000 KM de 1000 TL benzin masrafı yapar. Yani elektrikli hiç mantıklı değil Gidin 50cc motor alın daha mantıklı en azından 30-35 km yapmada bir şarja takıp 8 saat beklemek yerine girer bir benzinliğe depoyu fullersiniz. Elektrikliyi satmama nedenim annem yaşlı pazara ve markete gidiyor 3 tekerlekli dizlerinde sorun olduğundan ama ucuza gelmiyor aküleri.
    Dediğiniz KM'de yakıt tüketimi imkansız, Geçen sene 70-90km'de bir depo fulletiyordum kuryelere 4 litre deposu var aşağı yukarı şuan 200kmde 350-400 çok rahat yakar o motor
  • 28-07-2023, 00:13:19
    #11
    Toprakyazgi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dediğiniz KM'de yakıt tüketimi imkansız, Geçen sene 70-90km'de bir depo fulletiyordum kuryelere 4 litre deposu var aşağı yukarı şuan 200kmde 350-400 çok rahat yakar o motor
    Dediğiniz durum imkansız motor zaten 60 la gidiyor uzun düz yolda 100 ü zor gören bir motor 40 la yokuş çıkıyor. 2022 model motor 340 km de zaten 1.5 depo benzin aldım.
  • 28-07-2023, 02:23:58
    #12
    Ben olsam elektrikli alırdım.