• 16-05-2009, 23:21:23
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar hadiseye oy göndermek mümkün.
    Register at SMScity for free SMS ? SMScity tıklayarak üye oluyoruz. Sonra Smsleşmekden Bir isim girip Verilen numaraya yolluyoruz oyumuzu. Geçen sene olmuştu bu sene de olur.
  • 16-05-2009, 23:28:25
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Deneyelim..
  • 16-05-2009, 23:29:28
    #3
    Yurt dışındaki arkadaşları örgütledim umutluyum hadiseden.
  • 16-05-2009, 23:29:59
    #4
    Böyle vokal mi olur arkadaş ya..
  • 16-05-2009, 23:31:34
    #5
    sunucuoptimizasyon.com
    Akbas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Böyle vokal mi olur arkadaş ya..
    Vokalin sesini kısmışlar yine biraz yarı finalde hadiseden daha fazla çıkıyordu sesi. Ama cidden hadisenin canlı performansı kötüydü demek stüdyo ortamında neler neler yapılıyorki o ses kusursuz çıkıyor playbacklerden Ama gönlümüz hadiseden yana ilk 3 bekliyorum.
  • 16-05-2009, 23:31:37
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Akbas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Böyle vokal mi olur arkadaş ya..
    Hadise ile düet yaptı adam resmen
  • 16-05-2009, 23:32:09
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Bu sene gönderilmiyo konu kitlenebilir sms city kapatmıs
  • 16-05-2009, 23:32:24
    #8
    Akbas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Böyle vokal mi olur arkadaş ya..
    bende anlamadım bir türlü,ses de acaip bir sorun var,ya çok heyecanlı ya da hastalıktan oluyor ama sanki ses te yayılma problemi var.Yine de hep destek tam destek TÜRKİYE için..
  • 16-05-2009, 23:34:24
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Yunanlılar süperdi , Ruslarda harikaydı Şansımız yok