Akbas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Böyle vokal mi olur arkadaş ya..
Vokalin sesini kısmışlar yine biraz yarı finalde hadiseden daha fazla çıkıyordu sesi. Ama cidden hadisenin canlı performansı kötüydü demek stüdyo ortamında neler neler yapılıyorki o ses kusursuz çıkıyor playbacklerden Ama gönlümüz hadiseden yana ilk 3 bekliyorum.