Böyle vokal mi olur arkadaş ya..
Vokalin sesini kısmışlar yine biraz yarı finalde hadiseden daha fazla çıkıyordu sesi. Ama cidden hadisenin canlı performansı kötüydü demek stüdyo ortamında neler neler yapılıyorki o ses kusursuz çıkıyor playbacklerden

Ama gönlümüz hadiseden yana ilk 3 bekliyorum.