• 26-07-2023, 17:52:51
    #46
    Platin üye
    Yurtdışı iPhone 12 kullanıyorum, ama bunu kayıt ettirmek için 20 bin vereceğime, bir tane yine yurtdışı iPhone 14 alayım. 8 ay birini, 4 ay diğerini kullanayım kafasındayım. Bakalım nasip kısmet
  • 26-07-2023, 17:53:55
    #47
    xiaomi redmi 9t
  • 26-07-2023, 17:54:04
    #48
    Kurumsal Üye
    semmajans adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yurtdışı iPhone 12 kullanıyorum, ama bunu kayıt ettirmek için 20 bin vereceğime, bir tane yine yurtdışı iPhone 14 alayım. 8 ay birini, 4 ay diğerini kullanayım kafasındayım. Bakalım nasip kısmet
    Aşırı mantıklı geldi hocam
  • 26-07-2023, 17:55:10
    #49
    Platin üye
    Emirizm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aşırı mantıklı geldi hocam
    Hocam konuda çok mantıklı gelen şey var. Diğer tarafımda bir tane s3 mini falan al diyor
  • 26-07-2023, 17:59:11
    #50
    Kurumsal Üye
    semmajans adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam konuda çok mantıklı gelen şey var. Diğer tarafımda bir tane s3 mini falan al diyor
    Yok şuan 2 adet yurt dışı 14 alıp dönüşümlü kullanmak daha mantıklı
  • 26-07-2023, 18:00:32
    #51
    Platin üye
    Emirizm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yok şuan 2 adet yurt dışı 14 alıp dönüşümlü kullanmak daha mantıklı
    Bu mantıksız hocam, 1 tane yurtiçi alın daha iyi
  • 26-07-2023, 18:01:25
    #52
    Herkes de iPhone kullanıyor maaşallah
  • 26-07-2023, 18:02:47
    #53
    Kurumsal Üye
    semmajans adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu mantıksız hocam, 1 tane yurtiçi alın daha iyi
    İlerde kâr ettirir hocam
  • 26-07-2023, 18:03:07
    #54
    Kurumsal Üye
    bilimokur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Herkes de iPhone kullanıyor maaşallah
    forumda para var hocam