Konu
R10 Ahalisi Hangi Telefonu Kullanıyor
26-07-2023, 17:54:04
#48
Emirizm
Platin üye
semmajans adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Yurtdışı iPhone 12 kullanıyorum, ama bunu kayıt ettirmek için 20 bin vereceğime, bir tane yine yurtdışı iPhone 14 alayım. 8 ay birini, 4 ay diğerini kullanayım kafasındayım. Bakalım nasip kısmet
Aşırı mantıklı geldi hocam