Yurtdışı iPhone 12 kullanıyorum, ama bunu kayıt ettirmek için 20 bin vereceğime, bir tane yine yurtdışı iPhone 14 alayım. 8 ay birini, 4 ay diğerini kullanayım kafasındayım. Bakalım nasip kısmet