Konu
R10 Ahalisi Hangi Telefonu Kullanıyor
26-07-2023, 17:52:51
#46
MesutCan
Platin üye
Yurtdışı iPhone 12 kullanıyorum, ama bunu kayıt ettirmek için 20 bin vereceğime, bir tane yine yurtdışı iPhone 14 alayım. 8 ay birini, 4 ay diğerini kullanayım kafasındayım. Bakalım nasip kısmet