R10 Ahalisi Hangi Telefonu Kullanıyor
113
●3.568
- 26-07-2023, 17:29:50Çok iyi hocam görüntülerde kayıp olmuyor. S10 da kötüydü mesela ama S23 ultra da böyle bir sorun yokEmirizm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-07-2023, 17:33:33İçimde yatan androidciliği uyandıracaksınız hocam Instagram hesabınızı yazında takip edeyim storyleriniziForJustice adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-07-2023, 17:34:206S gizli işler için mi sayın adminimAYJANS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-07-2023, 17:35:45Üyeliği durdurulduTicari işler için sadece WhatsApp - Skype felan yüklü. 14 kişisel kullanım sadeceEmirizm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-07-2023, 17:39:00Samsung Galaxy S23 Ultra kullanıyorum. Şarjı fena değil. Sanki iphonelardan çok daha uzun dayanıyor. Telefon her an her dakika elimde olmasına rağmen oldukça uzun süre gidiyor ama oyun falan oynamıyorum tabi ki. Selfie kamerası ortalama, normal kamerası oldukça iyi özellikle mükemmel zoom yapıyor ama yine de nedense asla iphone kadar iyi çekmiyor. Eşim promax 14 kullanıyor. Hala tatilde sağda solda fotoğraf çekersek, eşimin telefonu ile çekiyoruz daha çok.
- 26-07-2023, 17:41:12işte bu yüzden androide geçemiyorumAngelicakaka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle