• 26-07-2023, 17:26:24
    #37
    1,5 yıldır iPhone 13 kullanıyorum gayet memnunum ve tavsiye ederim...
  • 26-07-2023, 17:28:51
    #38
    14 Pro Max kullanıyorum gayet memnunum
  • 26-07-2023, 17:29:50
    #39
    Emirizm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Instagram hikaye performansı nasıl hocam
    Çok iyi hocam görüntülerde kayıp olmuyor. S10 da kötüydü mesela ama S23 ultra da böyle bir sorun yok
  • 26-07-2023, 17:33:33
    #40
    Platin üye
    ForJustice adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok iyi hocam görüntülerde kayıp olmuyor. S10 da kötüydü mesela ama S23 ultra da böyle bir sorun yok
    İçimde yatan androidciliği uyandıracaksınız hocam Instagram hesabınızı yazında takip edeyim storylerinizi
  • 26-07-2023, 17:34:20
    #41
    Platin üye
    AYJANS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Iphone 14 ve 6S kullanıyorum
    6S gizli işler için mi sayın adminim
  • 26-07-2023, 17:35:45
    #42
    Üyeliği durduruldu
    Emirizm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    6S gizli işler için mi sayın adminim
    Ticari işler için sadece WhatsApp - Skype felan yüklü. 14 kişisel kullanım sadece
  • 26-07-2023, 17:36:05
    #43
    Platin üye
    @Coşkun Çetin; abi sen kendine iphone 15 yaptırmışsındır
  • 26-07-2023, 17:39:00
    #44
    Samsung Galaxy S23 Ultra kullanıyorum. Şarjı fena değil. Sanki iphonelardan çok daha uzun dayanıyor. Telefon her an her dakika elimde olmasına rağmen oldukça uzun süre gidiyor ama oyun falan oynamıyorum tabi ki. Selfie kamerası ortalama, normal kamerası oldukça iyi özellikle mükemmel zoom yapıyor ama yine de nedense asla iphone kadar iyi çekmiyor. Eşim promax 14 kullanıyor. Hala tatilde sağda solda fotoğraf çekersek, eşimin telefonu ile çekiyoruz daha çok.
  • 26-07-2023, 17:41:12
    #45
    Platin üye
    Angelicakaka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Samsung Galaxy S23 Ultra kullanıyorum. Şarjı fena değil. Sanki iphonelardan çok daha uzun dayanıyor. Telefon her an her dakika elimde olmasına rağmen oldukça uzun süre gidiyor ama oyun falan oynamıyorum tabi ki. Selfie kamerası ortalama, normal kamerası oldukça iyi özellikle mükemmel zoom yapıyor ama yine de nedense asla iphone kadar iyi çekmiyor. Eşim promax 14 kullanıyor. Hala tatilde sağda solda fotoğraf çekersek, eşimin telefonu ile çekiyoruz daha çok.
    işte bu yüzden androide geçemiyorum