Samsung Galaxy S23 Ultra kullanıyorum. Şarjı fena değil. Sanki iphonelardan çok daha uzun dayanıyor. Telefon her an her dakika elimde olmasına rağmen oldukça uzun süre gidiyor ama oyun falan oynamıyorum tabi ki. Selfie kamerası ortalama, normal kamerası oldukça iyi özellikle mükemmel zoom yapıyor ama yine de nedense asla iphone kadar iyi çekmiyor. Eşim promax 14 kullanıyor. Hala tatilde sağda solda fotoğraf çekersek, eşimin telefonu ile çekiyoruz daha çok.