Alicamci adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
R10 Ahalisi Hangi Telefonu Kullanıyor
113
●3.568
- 26-07-2023, 17:08:38iPhone 11 var, ekran parlaklığını sürekli full şekilde kullandığım için 2. yılın sonunda bataryası %80 altına düştü ve özellikle bu seviyeden sonra ciddi bir performans kaybı yaşamaya başladım.
Whatsapp, instagram gibi uygulamalarda arka plana aldığımda (örn instagram) sesli bir şeyler izliyor veya dinliyor isem 1-2 saniye daha bu devam ediyor. Whatsapp'ın arama kısmında hantallık söz konusu. Genel olarak hız konusunda sorunla karşılaşabilirsiniz. %80 altına düşene kadar gayet memnundum telefondan özellikle ilk zamanlar şarj oldukça tatmin ediciydi. Yakın zamanda bataryayı değiştirmeyi düşünüyorum eğer değişimden sonra da aynı olaylar devam ederse kesinlikle geçiş yapacağım model 14 olacaktır. - 26-07-2023, 17:09:28Sosyal medya performansı sıkıntı androidlerde hocamWertomy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-07-2023, 17:20:21Samsung S23 Ultra
Daha önce S10 kullanıyordum. Ondan da çok memnundum ama şarjı az gidiyordu. S23 serisinde şarjı çok uzun gidiyor sorunu çözmüşler. Performans, kamera vs harika zaten - 26-07-2023, 17:21:18Instagram hikaye performansı nasıl hocamForJustice adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-07-2023, 17:23:31Üyeliği durdurulduIphone 14 ve 6S kullanıyorumEmirizm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
maşallah telefon fiyatları yakıyor ortalığı