iPhone 11 var, ekran parlaklığını sürekli full şekilde kullandığım için 2. yılın sonunda bataryası %80 altına düştü ve özellikle bu seviyeden sonra ciddi bir performans kaybı yaşamaya başladım.
Whatsapp, instagram gibi uygulamalarda arka plana aldığımda (örn instagram) sesli bir şeyler izliyor veya dinliyor isem 1-2 saniye daha bu devam ediyor. Whatsapp'ın arama kısmında hantallık söz konusu. Genel olarak hız konusunda sorunla karşılaşabilirsiniz. %80 altına düşene kadar gayet memnundum telefondan özellikle ilk zamanlar şarj oldukça tatmin ediciydi. Yakın zamanda bataryayı değiştirmeyi düşünüyorum eğer değişimden sonra da aynı olaylar devam ederse kesinlikle geçiş yapacağım model 14 olacaktır.