• 26-07-2023, 03:41:20
    #1
    Benim tüm girdiğim sektörlerde ortak noktam şu oldu;

    - Bir iş alanında hizmet almak istedim
    - Hizmet alacak kişileri buldum ve en iyi olduğunu düşündüğüm kişiler ile iletişime geçtim
    - Ödeme yaptım
    - Hizmeti ya alamadım ya da istediğim gibi olmadı
    - Sonra da dedim ki: "ben bu işi yaparım"


    * 2017'de SMM kurdum: Birinden bir yıl garantili takipçi aldım. Söylediği rakamı dahi tamamlayamadı arkadaş Gönderdiği rakam düşünce de onu da telafi edemedi çok sinirlenip sektöre girmiştim. (satıp çıktım sektörden)
    * Sonra bir görev sitesinden hizmet aldım. İstediğim gibi profiller gelmedi. Sonra 51 tane görev sitesi tespit ettim (Türkiye + Global) hepsine bakiye yükledim farklı farklı hizmetler aldım. 51'inde de eksik bir şeyler buldum sonra görev sitesi kurma kararı aldım. KONU LİNKİ
    * Sonra basın çalışması için bazı kişilerden hizmetler aldım. Allah var forumdaki arkadaşların çoğu bu konuda iyiler. Ama ben bülten içeriği yazdırıp viral bir dağıtım yapmak istiyordum. Önemli olan konunun içerik olduğunu düşünüyordum. Ajans üzerinden bir iki defa içerik yazdırıp çıktım. Sonra kendim yazıp çıktım. Yine bir şeyler eksikti. Sonra baktım ki bu iş böyle olmuyor. Yayılımı arttırmak için içerik yetmiyor dağıtım yapmak ve gerekirse sektörel yayınlarda ücretli yayın yapmak ve dağıtımda bunları kullanmak gerekiyormuş. Sonra bunu iş haline dönüştürdüm. HİZMET KONUM
    * Sonra bir gün bir mobil uygulama nasıl kullanılır diye bir video aradım. Buldum 2-3 kişi anlatmış. Tüm YouTube'u taradım. Ne var ne yok taradım. "Bionluk nedir nasıl kullanılır" videosu. Baktım kapsamlı bir kanal yok. Hemen bir YouTube kanal açtım. KANALIM

    (Buna benzer çok iş var daha arada)

    Neden yazdım şimdi bunları?

    2 hafta önce bir hizmet aldım. Daha doğrusu alamadım. Paramı da iade alamadım. Sektör dijital değil. Reel bir sektör. Acayip boşluk var ve piyasa tokatçı kaynıyor. Ama zor bir sektör. ( Otomativ sektörü)

    Şimdi yine canım yandı ve çok sinirlendim. Ne yapsam diye kara kara düşünüyorum.

    PEKİ SİZ ŞU AN YAPTIĞINIZ İŞLERİ NEDEN SEÇTİNİZ? NEDEN BULUNDUĞUN SEKTÖRDESİN?
  • 26-07-2023, 07:45:05
    #2
    10 seneden fazla facebook tayım.Tamamen para için başka bir şey yok
    • garajdakivosvos
    garajdakivosvos bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 26-07-2023, 07:51:34
    #3
    Aile
  • 26-07-2023, 08:56:22
    #4
    Bildiğim işi yapmak daha mantıklı geldi.
  • 26-07-2023, 11:43:37
    #5
    Piyasada işini sağlam yapana rastlamadık bizde bu işe girdik hocam
    SMM Geliştirme Uzmanlığı
  • 26-07-2023, 11:46:06
    #6
    Qui non proficit, deficit
    Avantajı çok