• 24-07-2023, 21:35:12
    #1
    Etrafta duyuyorum Getir'de kuryelik yapıp iyi kazanıyorum diyenleri. Tanıdığınız bu işi yapan varsa ne kadar kazanıyorlar biliyormusunuz? Pek yapılacak bir iş gibi durmuyor ama merak ettim
  • 24-07-2023, 21:35:32
    #2
    Çok çalışırlarsa gerçekten baya güzel kazanıyorlar.
  • 24-07-2023, 21:36:58
    #3
    Çalışırsan hakkını aldığın bir yer ama haftada 1 gün izinle 12 saat motor süreceksin en aşağı +40 paket atacaksın belki 1 gün iznini bile yaptırmayacaklar
    Ben çalıştım part time olarak girdim 12 saat çalıştırıldım aynı gün istifayı verdim paketlere tapa gaz gittim tümseklerden 40 50 ile geçip motorla uçuyodum diğer kuryeler tın tın gidiyordu
  • 24-07-2023, 21:43:53
    #4
    O kadar saat ve şartlarda nerede çalışırsanız çalışın aşağı yukarı aynı parayı alırsınız.