Çalışırsan hakkını aldığın bir yer ama haftada 1 gün izinle 12 saat motor süreceksin en aşağı +40 paket atacaksın belki 1 gün iznini bile yaptırmayacaklar

Ben çalıştım part time olarak girdim 12 saat çalıştırıldım aynı gün istifayı verdim paketlere tapa gaz gittim tümseklerden 40 50 ile geçip motorla uçuyodum diğer kuryeler tın tın gidiyordu