Robert oppenheimer Atom bombasını icat eden ekibin başındaki kişidir. Şu an filmi olduğundan tekrardan gündeme gelen katil mi yoksa kahraman mı tartışmaları tekrardan yaygınlaştı.
1) Bir kısım. kitle imha silahı yaptığından katil diye bahsederken,
2) Bir kısım. İkinci dünya savaşının erken bitmesini sağladığı için kahraman ilan etti zira savaş 4 5 yıl daha uzasaydı milyonlarca insan ölecekti diyor.
3) Bir kısım. Abd den önce hitler bulmuş olsaydı daha çok kişi öleceğini iddia ettiğinden kahraman olarak düşünüyorlar.
Görüşlerinizi alalım.
oppenheimer Katil mi Yoksa Kahraman mı
Katil
Kahraman