Katildir. Atom bombası hitler ölene kadar zaten yapılmamıştı öldükten sonra japonyaya atmaları çok gereksiz ve vahşiceydi. Kendi hallerine bıraksalar ne kadar ölü çıkarsa çıkar onların sorunu, gidipte sırf savaşı sonlandırmak için bomba atmaya gerek yok sözde daha az ölü çıkmışta öyleymişde. Tabii ki bombayı oppenheimer atmıyor hatta filmin sonunda da başkanla konuşurken başkan ben öldürdüm diyor ama buda hatalı eğer sen atom bombasını yapmasaydın bombayı fırlatmıcaktı bu yüzden sen öldürdün 200 binden fazla masumu