• 20-07-2023, 22:10:33
    #1

    26 TL verip bugün bundan aldım ama tadı çok kötüydü, acı gibi resmen genzim yandı. Daha öncede içtim ama bu sefer ki çok kötüydü. Bir kaç fırt çekip atmak zorunda kaldım.
    Bir de şikayetvar da şişe içinde cam kırığı var diyene rast geldim iyice işkillendim.
    Acaba aranız da bu ara içen var mı?
  • 20-07-2023, 22:12:48
    #2
    Hocam bu gerçekten berbat bende başka bir aroma denemiştim beğendim bunu içince tadını aldığım gibi çöpe attım, daha önce de bu aromayı içtiğine emin misin?
  • 20-07-2023, 22:13:18
    #3
    Bunu içmedim ama diğerlerini içmiştim güzeldi.
  • 20-07-2023, 22:18:53
    #4
    Fesleğenlisini hiç içmedim ama diğerlerini sık sık içerim çokta beğeniyorum
  • 20-07-2023, 22:19:06
    #5
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bu gerçekten berbat bende başka bir aroma denemiştim beğendim bunu içince tadını aldığım gibi çöpe attım, daha önce de bu aromayı içtiğine emin misin?
    Ben içtim diye hatırlıyorum. Belki 1-2 çeşidini içmemişimdir sadece. Ama hocam tat öyle böyle değil resmen acı bir tat. İçilebilecek gibi değil.

    neto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bunu içmedim ama diğerlerini içmiştim güzeldi.
    Mango güzel özelikle. Ama bilemiyorum bunun tadı mı öyle yoksa bozuk mu bilmiyorum.
  • 20-07-2023, 22:19:17
    #6
    Bu oldukça güzel öneririm
  • 20-07-2023, 22:29:11
    #7
    SKT geçmiş olabilir mi? Çünkü çok lezzetli bir ürün açıkçası..
  • 20-07-2023, 23:16:14
    #8
    Miroko adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    SKT geçmiş olabilir mi? Çünkü çok lezzetli bir ürün açıkçası..
    Göremedim ki SKT yi. Geçmese bile içilecek gibi değildi. Ona vereceğim paraya keşke fanta alsaydım
  • 20-07-2023, 23:26:46
    #9
    Tadı güzel olan içecekler genelde zararlı olur
    Muhteviyatı doğal gercek ürünlerse tadı güzel olmasa bile içilir.

    Bu arada hiç almadım bu markayı