
26 TL verip bugün bundan aldım ama tadı çok kötüydü, acı gibi resmen genzim yandı. Daha öncede içtim ama bu sefer ki çok kötüydü. Bir kaç fırt çekip atmak zorunda kaldım.
Bir de şikayetvar da şişe içinde cam kırığı var diyene rast geldim iyice işkillendim.
Acaba aranız da bu ara içen var mı?
