Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam bu gerçekten berbat bende başka bir aroma denemiştim beğendim bunu içince tadını aldığım gibi çöpe attım, daha önce de bu aromayı içtiğine emin misin?
Ben içtim diye hatırlıyorum. Belki 1-2 çeşidini içmemişimdir sadece. Ama hocam tat öyle böyle değil resmen acı bir tat. İçilebilecek gibi değil.

neto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bunu içmedim ama diğerlerini içmiştim güzeldi.
Mango güzel özelikle. Ama bilemiyorum bunun tadı mı öyle yoksa bozuk mu bilmiyorum.