• 18-07-2023, 04:06:54
    #1
    www.sabamedya.com
    Şimdi öncelikle selam herkese. Bu konu ile sürekli karşılaştığım için sizinle paylaşmak istedim sizlerde bu tip durumlarla karşılaşıyor musunuz merak ettim. Durumu bir görsel ile başlatmak istiyorum.

    Şimdi öncelikle arkadaş bana ücretsiz bir scripti kullandığını söyleyip bu scriptin komple tasarımını değiştirmek istediğini söyledi. Bende tasarımı benim yapıp yapmayacağıma hem tasarım fiyatı hem de kodlama fiyatı verdim. Komiğime giden nokta şu bu arkadaş bana dün yazdı müsait olmadığım için dönemedim bugün tekrar yazdı. Yaptırmak için bu kadar hevesliyken fiyatı görünce neden görüldü? Ayrıca bu arkadaş bir medya ajansı ve sitelerinde web tasarım yaptıklarını iddaa ediyorlar. Baya kurumsal bir şirket yazan numarada 850 li bir numara işletme hesabı. Kurulduğum 2 nokta var birincisi nu"lled bir yazılım kullanıp ücretsiz demesi. İkincisi yaptırmaya bu kadar hevesli olup fiyatı görünce neden görüldü? Karşınızda bir insan var ayrıca SÖZDE MESLEKTAŞINIZ var. Bu şekilde nasıl iş yapıyorsunuz müşterilerinize nasıl davranıyorsunuz anlamıyorum. Script sahibi de @Quantum; hocamız. Kendisine bilgi verildi.

    Durum böyle arkadaşlar siz ne düşünüyorsunuz?
  • 18-07-2023, 04:09:42
    #2
    Bende görüldü atanlara sinir oluyorum almayacaksan bari sebebini söyle fakat bunu bazende kendim yapıyorum tekrar mesaj atıp rahatsızlık vermemek için
  • 18-07-2023, 04:15:40
    #3
    Yazıp yazıp sildim.. O kadar garip insanlar var ki...
  • 18-07-2023, 04:18:09
    #4
    www.sabamedya.com
    TheSeth adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende görüldü atanlara sinir oluyorum almayacaksan bari sebebini söyle fakat bunu bazende kendim yapıyorum tekrar mesaj atıp rahatsızlık vermemek için
    Mesela rahatsız etmek değil ki zaten mesajımı atar atmaz görüldü olda sonra çıktı gitti. Çok zor değil bi sağolun demek. Ya da ne bileyem kolay gelsin de o bile okey yani.
  • 18-07-2023, 04:20:32
    #5
    www.sabamedya.com
    sinanyilmaz47 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yazıp yazıp sildim.. O kadar garip insanlar var ki...
    Okadar iyi anlıyorum ki sizi.
  • 18-07-2023, 04:21:24
    #6
    Python Coder
    saba_medya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mesela rahatsız etmek değil ki zaten mesajımı atar atmaz görüldü olda sonra çıktı gitti. Çok zor değil bi sağolun demek. Ya da ne bileyem kolay gelsin de o bile okey yani.
    OK yazılsa
  • 18-07-2023, 04:22:57
    #7
    www.sabamedya.com
    keremyagan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    OK yazılsa
    O bile tamam yani. Bu görüldü karşındakine saygısızlık bence.
  • 18-07-2023, 04:27:03
    #8
    saba_medya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Okadar iyi anlıyorum ki sizi.
    Mesela basit bir olayı anlatayım. E-ticaret sitesi isteyen bir müşterim vardı. Bana diyor ki bütçe konusunda sorunumuz yok o konuda sıkıntı yapma diyordu. Bende tamam diyordum. Siteye ek özellik istiyor ben 5 istersem o 3 diyordu ve bu 3 içerisinde başka konuları da dahil ediyordu. Neyse onu geçtim bir de bana demesin mi hocam yurtdışında kurumsal bir firmada çalışan arkadaşım ile konuştum. "Türkçe hazır şablonu alıp İngilizceye çevirmiş" dedi demesin mi.. Resmen başımdan aşağı kaynar sular aktı.
  • 18-07-2023, 04:58:00
    #9
    Misal bende facebookta sayfa satıyorum.Adamın biri bir konuma yazmış sayfa linki istemiş vermişim görüldü atmış.Başka konumda yine sayfa linki istemiş o sayfayı atmadım bende Yani bazen baktınız müşteride alıcı veya ilgili biri değil birazda siz seçici olun.
    • saba_medya
    saba_medya bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.