Okadar iyi anlıyorum ki sizi.
Mesela basit bir olayı anlatayım. E-ticaret sitesi isteyen bir müşterim vardı. Bana diyor ki bütçe konusunda sorunumuz yok o konuda sıkıntı yapma diyordu. Bende tamam diyordum. Siteye ek özellik istiyor ben 5 istersem o 3 diyordu ve bu 3 içerisinde başka konuları da dahil ediyordu. Neyse onu geçtim bir de bana demesin mi hocam yurtdışında kurumsal bir firmada çalışan arkadaşım ile konuştum. "Türkçe hazır şablonu alıp İngilizceye çevirmiş" dedi demesin mi.. Resmen başımdan aşağı kaynar sular aktı.