Bende görüldü atanlara sinir oluyorum almayacaksan bari sebebini söyle fakat bunu bazende kendim yapıyorum tekrar mesaj atıp rahatsızlık vermemek için
Mesela rahatsız etmek değil ki zaten mesajımı atar atmaz görüldü olda sonra çıktı gitti. Çok zor değil bi sağolun demek. Ya da ne bileyem kolay gelsin de o bile okey yani.